Ett gott skratt förlänger livet

Måste dela med mig av en sak som hände för en stund sedan. Fick ett sms av min kusin Hanne och i smset stod det: Asså det ringde en kille och frågade efter dig!  Shit tänkte jag och blev nyfiken så jag skrev tillbaka till henne: Va vem då? Fick svar att titta längre ner i smset då det stod: Är du så desperat att du inte ens hinner läsa klart meddelandet? ;) skicka vidare och se hur många desperata vänner du har :) Kunde inte låta bli att skicka det vidare och inom 1 minut hade jag fått 4 svar tillbaka bland annat: Va? Vem då? Till dig? och Va? Vad hette han? och Eh du skämtar? den enda ja kan tänka mig är den där L han försökte kyssa mig :S Scary och han skulle nog aldrig ringa. Hahaha hade sjukt roligt åt svaren jag fick! Skrev tillbaka att dom skulle titta längre ner i smset. Fick bland annat tillbaka svar från C: Hahaha fan vad roligt. Och va sorgligt att man är så desperat haha.  

11 dagar kvar tills vi är på Mallis gud vad jag längtar!
 Nu väntar sängen. Godnatt


Kommentarer
Postat av: hanne

hahahahah . Allla går verkligen på den XD <3

2008-08-20 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0