Jag har bara regn hos mig

Idag om en vecka är vi på Mallis. Åhhh såå nice!
Kan det sluta regna någongång? Idag känns det verkligen höstigt och jag gillar inte det! Sommaren har gått så sjukt snabbt...Sitter här och laddar inför kvällen med tjejerna. Vi ska äta räkor, smörgåstårta och massa annat gott här hemma hos mig. Kul med en riktig tjejkväll:) Blir väl utgång också eller så åker vi på fest, får se vad som händer... När man inte planerar så brukar det oftast blir roligare.

Denna låten är kanske inte världens bästa förfest låt men jag tycker den är såå sjukt bra! Det är något speciellt med boy bands. Särskilt Westlife och Backstreet Boys;) När jag var yngre var jag lite kär i Mark Feehily från Westlife. Han kan jag ju glömma för han är ju homosexuell men annars så hade han varit mitt fri kort haha. Stor chans liksom.



Neej nu måste jag gå och göra mig fin. Kim, Lina och Nina kommer om en timme. Party all night long..

Kommentarer
Postat av: Kim Zetterlund

hej älskling :-) tack för igår de va verkligen supermysigt hemma hos dig me räkorna och smörgåstårtan :-) o supergott förståss! du e alltid finast mia! älskar dig!puss

2008-08-24 @ 14:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0