Mallorca

Har packat nästan hela dagen och är snart klar. Känner jag mig rätt så kommer jag att packa ner det sista innan jag går och lägger mig. Funderar forfarande över hur många skor jag ska ha med. Ahh drygt. Man vet ju aldrig vad som händer där nere vad man kommer att hitta på med. Det jag vet är att både jag och Martin fyller år. Jag 24 år (lite ångest faktiskt) på måndag och Martin 20 år på tisdag. Så det vill man ju fira;) Nu måste det bara bli fint väder hela veckan så är allt perfekt! Håll tummarna för oss!

I morgon bitti kvart i 5 är vi på väg:) Flyget från Sturup går kl. 8 och sedan är vi framme på Mallorca vid 11 tiden. Tycker inte alls om att flyga men vad ska man göra... Det jag inte gillar är att jag inte har någon kontroll när jag är uppe i luften. Händer det nått kan man inte göra ett skit. Neej nu får jag inte tänka så! Dumma dumma mig. Har aldrig varit på Mallis innan så det ska bli sjukt skoj! Många säger att där är jätte fint. 

Ikväll ska jag träffa Kim och Linnea och säga hejdå. Blir nog så att vi går ut och äter något någonstans. Dom beger sig tillbaka till Italien nu när jag är på Mallis. Kommer sakna er grymt mycket mina älsklingar:( 

Dagens låt är kanske en av sommarens mest spelade låt. Både här hemma hos mig och på radion. Den är fin, underbar, härlig, sommar 2008, och sjukt j*vla bra! Tycker denna video versionen är bättre än originalet. Håll till godo. 

Hörs igen när jag är hemma och tills dess: Sköt om er och ha det så bra och glöm inte att jag fyller år på måndag;)

 


Kommentarer
Postat av: Kristian Andersson

Oj, snubbla över din blogg =) Allt väl?



Akustiska versionen är numba 1 faktiskt, Helt underbar =)



Ha en bra helg!

-Kristian

ps. glöm inte besöka min blogg. ds

2008-08-29 @ 22:53:00
URL: http://laasen.blogg.se/
Postat av: nina

jag glömmer dig inte på måndag! ska dricka ett glas vin till din ära ;) kraaaam gumman, ha det super!

2008-08-29 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0