Snart snart

Om 4 dagar är vi på Mallorca!! Nice eller vad;)

Tjejkvällen i lördags blev väldigt lyckad. Vi åt och drack gott och hade suuuper trevligt:) Vid 12 tiden hamnade Kim och jag på fest ute på Linus gård vid bäckhalladalen. Hade grymt roligt och Dj:n spelade bra musik! Kvällen slutade dock inte lika bra men det pallar jag inte gå in på... Kl. 3 var vi trötta och ville hem så vi ringde taxi men det fanns ingen förrens tjugo över 4. Drygt värre. Vi bestämde oss i alla fall för att börja gå hem vilket vi ångrade många gånger på vägen hem! Kim hade nya skor och jag hade mina Zara fynd (7 centimeters klackar) på mig och promenaden hem tog ca 50 minuter!! Ni kan själv tänka er hur ont vi hade i fötterna när vi var hemma! Och skavsår hade vi... Jag kommer ALDRIG gå så långt i högklackat någonsin! Som grädde på moset så hade det regnat hela dagen + kvällen så ni kan själv gissa hur mina skor mådde och så ut när jag var hemma. Dock var det inte bara mina skor som inte mådde så bra. Jag var helt genomfrusen och lite förtvivlad över att jag nu skulle bli sjuk och förkyld efter vår "lilla" promenad. Har dock inte sett röken av någon förkylning ännu så jag hoppas att den inte kommer heller! Hade verkligen varit jätte bra nu tills Mallis resan. Not.      


Kim, Nina, Lina, och jag njuter av räkor och annat gott


Nina och jag

Dagen efter på söndagen skulle vi upp hyfsat tidigt och åka till Helsingborg och till pappa. Man mådde ju inte toppen direkt. Martin fick till och med stanna 1 gång för en viss person inte mådde så bra.. Ni kan ju gissa vem? haha. Det blev lite shopping på Väla köpcenter och sedan avslutade vi med middag hemma hos pappa på kvällen.

Idag har jag, Kimpa och Snea varit i Malmö och shoppat upp halva vår lön ( I alla fall jag) nästan. Hittade inte det jag var på jakt efter men kom ändå hem med lite påsar. Är sjukt nöjd över min äkta svarta skinn väska som jag hittade på Zara. Jag älskar verkligen Zara! 

Neej nu ser jag knappt vad jag skriver längre. Sängen väntar. Godnatt sov gott!


Kommentarer
Postat av: Kim Zetterlund

ja väskan var verkligen skitsnygg :-) ja håller tummarna för att du inte ska bli sjuk! ses imorgon älskling puss

2008-08-27 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0