20/8

Jag är inne i en trötthets period just nu och det är sjukt jobbigt! Känns verkligen som att den kommande semestern är behövlig just nu. Åhh vad jag längtar!! Sola, bada, äta god mat och bara koppla av.   

Idag har jag jobbat på dagis.Trivs så himla bra där ungarna är bara för goa! Många har frågat mig hur roligt det egentligen är att jobba på ett dagis? Att barn ofta skriker och är allmänt jobbiga. Neej så är det verkligen inte! Klart att dom är jobbiga ibland när dom inte lyder osv men man får så himla mycket tillbaka från barn!

Efter jobbet åkte jag och Kristoffer till Ystad som en liten utflykt. Köpte lite saker inför Mallis resan som solkräm, sololja, after sun, m.m Var inne på Åhléns och där hittade jag Beverly Hills 90210 boxen den andra säsongen som jag bara var tvungen att köpa! Visst var/är Bevvan världens bästa ungdomserie? Så snygg man tyckte att Dylan var och man ville både vara Brenda och Kelly. Donna däremot var ju inte så ball tyckte man! Sedan gillade jag Steve också han var så söt och cool på nått sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0