Äntligen

Äntligen fungerar vår internet som det ska igen. Dock kan vi inte sitta och surfa överallt och det suger lite. Men hellre att vissa sidor går att se. Kan i alla fall ligga i soffan och sufa och det är skönt!

Imorgon ska jag bli klippt och färgad. Det var på håret att dom hade tid. Alla vill tydligen bli fina nu innan jul och nyår. Gud vad mitt hår växer snabbt det är inte klok fast samtidigt vill jag ju att det ska växa, är lite trött på min page nu.  

Här kommer låten som jag skrev om igår. Sjukt fin. Och som vanligt har Lars Winnerbäck ett finger med i spelet.  


Kommentarer
Postat av: Kristian Andersson

Ja fy fan va bra den e!!!

2008-12-11 @ 00:32:01
URL: http://laasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0