Årets fest?

Jag vet inte hur ni känner, men jag känner att man alltid har så höga förväntningar på nyårsafton. Man ska ha "rätt" klänning/outfit och sminket och håret ska vara perfekt. Imorgon vill jag ha sjukt kul och slippa tänka på allt som ska vara perfekt.  Jag vill äta gott och vara med människor jag tycker om, vilket tyvärr blir lite problematiskt då alla är på olika håll imorgon. 

Kvällens meny ser i alla fall ut så här:

Förätt: Kristoffers sjukt goda mussel soppa + räkor, aioli, baguetter och gratinerad hummer, varför känns det som vi kommer att bli mätta på förätten haha
Varmrätt: Lammentrecote, Pg (potatisgratäng) rödvinsås och sjukt god sallad
Efterrätt: Den ska Kim göra och det är en hemlis, jag är sjukt nyfiken måste jag säga hehe

Till detta ska vi dricka rödvin + en massa cider och drinkar för min del. Oj oj detta kan sluta hur som helst! Tänkte i alla fall inte ta det lugnt imorgon om man säger så;) Vem gör det på nyår liksom? Sitter hemma och tittar på film och tar det lugnt? Det skulle aldrig falla mig in att göra så på nyårsafton! Vid halv 11 tänkte vi vara på plats på Strandpaviljongen. Riktigt skoj att Christian m.f styr upp nyårsfest!

Har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig på!! Som vanligt! Klänningen som var tänkt att vara som nyårsklänning är jag inte helt säker på längre... Visst är den jätte fin men jag vet inte...En svart penn kjol och en korsett och pumps från Zara kan vara lika snyggt! Kim får vara smakråd imorgon! Kristoffer är värdelös på sånt och tycker oftast att jag är fin i allt, och ibland är det jobbigt när man verkligen behöver smakråd.

Nu ska jag sova och drömma om Chuck Bass. Han är ju så hott!! Ser ni Gossip Girl så förstår ni vad jag menar! Eller hur Kim;) Det blir bara mer och mer spännande vad som ska hända mellan Blair & Chuck, det är det bästa i hela serien!

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas ni får riktigt, riktigt kul ikväll! Gott nytt år på er alla!! Kram =)

2008-12-31 @ 09:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0