En vecka till julafton

Det är inte klokt hur snabbt dessa veckorna gått. Om en vecka är det julafton, mysigt! Har dock inte fått riktigt julstämning ännu och det är väl kanske lika bra att inse att julen var roligare när man var liten. Fast jag älskar ju julen och hade inte velat vara utan den! Kommer ihåg att man knappt kunde sova natten till julafton för man var så nervös och undrade om man skulle få det man önskade sig i julklapp.   

Är hemma idag också, men imorgon blir det jobb igen hela dagen fram till kvart över 8 på kvällen. Det är bara att bita ihop! Egentligen skulle jag vilja vara hemma och vila någon dag till och bli ordentligt frisk men pengar är viktigt. Så får man tänka ibland när det tag emot. Kim kom hit i eftermiddags och gjorde så jag kände mig lite piggare, tack vännen!

Lite bilder från helgen när vi var i Varberg  hos Kristoffers pappa :

 
Värdens sötaste Molly Backe som gillar att äta sin strumpa. Hon är också ganska busig och vill inte riktigt sitta still när man ska ta kort;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0