Do They Know It's Christmas

Nu ska jag snart sova. Mycket att göra imorgon:

1. Först måste efterrätten göras, vad det blir skriver jag inte här;) Måste dock tillägga att jag aldrig gjort den innan så jag hoppas verkligen den blir bra!

2. Köpa gran och klä den. Vad är en julfest utan gran? Fattar inte varför vi inte haft någon gran innan. Ska bara hitta någon fin också men det har jag lagt över på Kristoffer hehe. Klä den gör jag gärna!

3. Damsuga, duka och gå på Systemet. Tur Kristoffer har lovat att hjälpa till! 

3. Vad ska ja ha på mig? Det blir nog det svåraste. Jag min beslutsångest. Har fortfarande inte bestämt vilka glasögon jag vill ha! Suck

Avslutar med denna fina underbara låten.
 


Alla har inte mat för dagen och alla får inte julklappar. Man får tänka på det nästa gång man klagar på nått.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0