Glasögon

Det var som jag trodde. Känns skönt att äntligen få det bekräftat. Har länge haft jätte ont i huvudet som jag aldrig haft innan. Har varit jätte ljuskänslig och folk har sagt till mig att jag kisar när jag tittar på tv, så idag var jag på synundersökning och gissa vad, jag behöver glasögon! 

Är glad över att jag "bara" behöver dom när jag jobbar, (på Apoteket mest då) tittar på tv, läser, sitter vid datorn. När jag koncentrerar mig helt enkelt. Nu ska jag bara bestämma vilka jag vill ha hur svårt är inte det? Man vill ju ha ett par som passar till allt. Fick hem massor med olika par idag men där är ingen som känns helt 100. Hur ska jag kunna bestämma mig?

Nu ska jag äta saffrans fisksoppa:)


Kommentarer
Postat av: Hanne :)

haha du har samma problem som jag :O exakt :O <33 hoppas ni mår bra :) saknar er <3

2008-12-03 @ 22:03:21
Postat av: Kim Zetterlund

jassà sà du har blivit en glasògonorm? vad sòtt :-) du kommer sàkert hitta nàt fint du àr sà vacker i allt :-) puss

2008-12-04 @ 18:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0