God fortsättning!

Julafton var mysig! Dock missade vi början på Kalle Anka då vi var sent ute för vissa klöddade med julklappar och annat men det blev bra tillslut ändå. Blev nöjd med julklapparna då jag bland annat fick varma mysiga tofflor. Skönt för nu kan jag äntligen kasta mina andra som jag borde ha slängt för längesedan! Fick 4 presentkort var av 3 st¨på Gina Tricot från Pappa, Martina och Martin snacka om dålig fantasi;) Men det var som Martin sa: Hur lätt är det att köpa kläder till dig? Och jag kan bara hålla med;) Är ganska kräsen och då är det bättre med presentkort!

Igår var vi hos Mamma & Kjell och åt kalkon som vi har som tradition på juldagen. Gott som bara den! Efter blev det Byckarns som också är tradition på juldagen då alla är hemma. 

Idag har jag haft en mys dag och bara slappat och sett på tv. Har till och med fortfarande morgonrocken på mig och det är hur skönt som hellst. Ett tag fastnade jag framför Ingmar Bergmans Fanny & Alexander, som faktiskt är väldigt bra. Lite otippat att jag skulle tycka den är bra va? Jan Malmsjö är så otäck att man nästan blir rädd! 

Imorgon blir det jobb sedan ska det sjungas Singstar här så det rycker om det hehe. Är ni laddade?;)

Just nu är jag behov av musik tips så har ni något bra så skriv gärna, är redan trött på julmusik!


Kommentarer
Postat av: Kim Zetterlund

Katy Perrys låt- my boyfriens is out of town el nåt e rätt bra :-) ja e sugen på att snacka om gårdagen..kan vi inte fika imorgn? e så less på att vara hemma vill ut på stan me mina gyllene skor! haha puss

2008-12-26 @ 21:04:06
Postat av: Lina

Jag är laddad! I alla fall för att lyssna på er som sjunger haha =)vi får höras om tid sen!

2008-12-26 @ 21:17:12
Postat av: Kim Zetterlund

hej älskling har du hört Katy Perrys låt i know u know my boyfriend is out of town, el nåt sånt heter den...i likee like :-)stämmer ju rätt bra på mig me hehe tänkte fråga vi hann ju inte me o prata så mycke igår, lust att ta en fika imorgon? puss

2008-12-26 @ 22:21:16
Postat av: Carro

2008-12-27 @ 19:15:00
Postat av: Carro

shit jag är så ivrig inför singstar ikväll att jag skickade iväg ett inlägg utan att skriva nåt haha! Ses snart=)

2008-12-27 @ 19:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0