Godnatt

Kevin vann och jag är glad!! Han är en värdig vinnare!

Idag var jag på glasögonhuset och rådfrågat vilka glasögon dom tyckte var finast på mig. Jag har nog varit där 4-5 gånger nu, det är så pinsamt! Men kan man inte bestämma sig så kan man inte. Och det hjälper ju inte att varje gång jag varit där så har dom plockat fram fler glasögon som jag gillat och allt blir så mycket svårare!! Ahh jag blir tokig! Tur att Kim och Linnea kommer hem (imorgon:) så dom kan vara smakråd för ni hjälper väl mig?:) Gud vad vi ska mysa, fika, festa eller hur darlings?;)

Varför är jag alltid så pigg på kvällen, har inte kommit i säng förrens vid halv 2 tiden dom senaste dagarna! Är jätte trött på dagarna och känner att jag inte gör ett bra jobb på jobbet så  nu är det slut med detta. Från och med nästa vecka ska jag lägga mig i tid.

Imorgon blir det först jobb sedan kör vi till Varberg och Kristoffers pappa. Dryg bilresa det tar nästan 3 och en halv timme dit:( Molly med familj är där när vi kommer, det är helt sjukt hur snabbt hon växer den lilla sötnosen! Vi är nog många som kommer "slåss" om henne imorgon men man får ju lämna plats till morfar som inte träffar henne så ofta!

Nej nu måste jag sova! Undra hur det kommer att gå. Är riktigt pigg just nu. Måste läsa klick också. Finns inget bättre än fredagskvällarna när man ligger i sängen och med klick i handen. Kan sova i bilen på väg upp om jag inte sover många timmar i natt. Sömnen är verkligen viktigt för mig! Hatar när jag sover dåligt och inte känner mig utvilad.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!



Vad passar bättre som julklapp än superfina, handgjorda smycken?!

Kolla in min webshop för att veta mer på www.jessi.se/webshop!



Den snabba leveranstiden gör att du fortfarande hinner beställa de där perfekta julklapparna!

(Frakten är gratis).



Kram & God Jul

2008-12-14 @ 22:34:28
URL: http://www.jessi.se
Postat av: bodil

Hej vi flyger frpn changmai till phuket vi har

det j'ttebra ska nu bara sola o bada.kram till er alla o god jul fran oss 4@ Bodil

2008-12-18 @ 06:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0