God Jul

Lille jul igår var stressig som bara den! Hade jätte mycket att göra på jobbet, men kunde ändå sluta vid 4 så jag kunde hinna med tåget till Malmö för att handla den sista julklappen! Typiskt mig att flänga runt lille julafton, men det gick lysande och jag hittade även lite saker till mig själv också:) Sedan har ju inte Simrishamn det största av utbud när det gäller presenter/julklappar. Vid kvart över 6 tiden kom Kristoffer till Malmö för att hämta upp mig sedan körde vi till Nova som stängde kl. 8. Många sa till oss idag att vi inte är kloka, att vi orkar hålla på att flänga runt så där, men man lever ju bara en gång! Eller hur?

Ville bara mest önska God Jul! Hinner nog inte önska er det imorgon då jag först jobbar mellan 9-1 sedan ska vi se Kalle så klart! Vem missar förresten Kalle Anka på julafton? När klockan är 3 på julafton och Kalle Anka börjar då får jag riktiga julkänslor:) På kvällen firar vi jul hos farbror Micke.

God Jul på er alla!

Kram!

Hanne jag saknar dig också! Hoppas ni har det super bra i Thailand! Hälsa dom andra! 


Kommentarer
Postat av: Hanne

Vi har dett superbra ! Men ingen julkansla kan jag inte pasta. Hoppas ni hade en bra julafton Kraaaaam >D 3

2008-12-26 @ 14:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0