Karlskrona

Konserten med Lena & Orup var sjukt bra och dom var grymt proffsiga! Efter konserten var vi ute på krogrunda.  

På lördagen blev det shopping, köpte lite julklappar och sedan lite till mig själv också bland annat en jätte fin klänning på Gina Tricot. Min fasters man Peter jobbar inom marinen med ubåtar så på kvällen badade vi i dyktanken, där militärens dykare tränar. Dyktanken var 18 meter djup och det var 37 grader i vattnet. Gud så skönt det var! Till en början var det sjukt läskigt att dyka ner men till slut kom jag ner på 3 meter vilket var bra för att vara jag! Peter var riktigt duktig och var nere på ca 10 meter. Imponerande!

 

Snygga vi är va. Det ser ut som jag har krulligt hår haha

Kommentarer
Postat av: Hanne :)

Det var sjukt mysigt att ha er här :) Btw tjockis biiild :O höhöh saknar er<333 ha en bra jul nu o sakna mej inte allt för mkt va ;) heheh <33

2008-12-06 @ 14:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0