Lördags och idag måndag

Singstar hemma hos mig i lördags.




Jag och darling


Spetstopp: H&M
Favorit kjolen (som underbara Carro sytt upp tack söta vännen!) kommer från Gina Tricot
Paljett skärp: Zara

Vad mycket det var på jobbet idag, drygt! Efter jobbet tog Kim och jag en fika, mysigt som bara den! Efter fikan gick vi på Systemet för att handla till nyår. Gud vad svårt det var att välja vin till vårt lamm som vi ska äta.... Blir trerätters här hemma sedan blir det nyårsfest på Strandpaviljongen. Kan bli riktigt skoj! Om man förblir frisk vill säga.... Kräksjukan härjar ju nu och jag är så nojig så det finns inte! Jätte löjligt jag vet, men vem vill bli sjuk på nyårsafton! Det räcker med min halsfluss som jag just haft. På tal om halsflussen så känner jag mig inte riktigt frisk ännu. Fattar inte vad det är! Håller på och nyser hela tiden och är sjukt trött och känner mig hängig. Har ju känt så här ett bra tag nu...
 
Idag köpte jag äntligen Thomas Sabo ringen som jag länge tittat på. Han gör ju faktiskt riktigt snygga saker. Önskade mig den i julklapp av Kristoffer, men när han skulle köpa den så fanns den inte i min stl så jag fick presentkort istället. Hittar tyvärr ingen bild på ringen men kan säga som så att det är mycket bling bling, den är såå fin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0