Min fest

Vilken nattuggla jag är! Ångest! Tänk om jag kunde vara lika pigg på morgonen som jag är på kvällen/natten, det hade varit toppen!

Gårkvällen var riktigt lyckad. Hade jätte roligt, hoppas ni hade lika roligt som jag;) Tack för allt igår mina älskade vänner!

Lite bilder från kvällen, vissa bra andra mindre bra:


Här posar jag bredvid vår snygga gran;) haha


På denna bilden (öppnar jag paket wiiie) var alla samlade förutom Malin, Nina & Marie som kom lite senare.




Annish & jag


Malin, Linnea och Kim


Denna bild är rolig! Theresé berättar något....vad? Hon håller i alla fall händerna ja ni ser var! Anna tittar på mig (fotografen) och Emma tittar på sin klocka har hon tråkigt kanske?;)


Anna & Nina

Nu sova! Imorgon väntar en lååång jobb dag som jag redan bävar för! Gud vad folk kan handla mat alltså, helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Heej ! Hoppas ni har det bra. Jag har precis tagit ett dopp i polen och ska snart ata lite. Goood JUl onskar hanne till er! Saknar er !

2008-12-22 @ 11:15:12
Postat av: Kim Zetterlund

hej älskling, vet inte om du fic mitt sms, om inte tack för en jättelyckad kväll :-) ni överträffar alltid er själva gång på gång..det var verkligen en jättetrevlig och mysig kväll! fina bilder! ses snart igen? puss

2008-12-22 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0