Sjuk

Vilken natt/morgon det varit. Har knappt sovit nått för halsen, har bara legat och yrat och till sist fick jag nog och var tvungen att gå upp och ta en alvedon, då var klockan lite över fem på morgonen. Sedan vaknade jag igen lite över 6 av att hela sängen skakade och jag tänkte att jag nog hade hög feber och yrade för sängen kunde ju inte skaka så där! Hörde Kristoffer som gick i hallen och kallade på honom. Kommer ihåg att jag sa till honom yrvaket att hela sängen skakade och att jag hade hört glasen klinga i köket. Han sa direkt att det måste ha varit en jordbävning! Hela dagen har det pratats om denna jordbävning som jag inte trodde kunde förkomma i trygga Sverige. Läskigt som bara den är det!

Somnade om igen och vaknade kvart i 9 när klockan ringde. Hade såå ont i halsen att jag bestämde mig för att stanna hemma från jobbet. Var hos doktorn vid 10 tiden där det konstaterades att jag hade halsfluss j*vla skit rent ut sagt! Jag som ska ha fest på lördag och ska nu gå på penicillin 10 dagar framåt. Över julen och allt! Inget vin eller cider för min del nu. JIPPI!! GUD VAD SKOJ!! Tack för den! Ahhh visst är det synd om mig:( 

Snart kommer Kim & Linnea hit och muntrar upp mig, det behöver jag verkligen! Ni är underbara!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Kamilla gbg

Stackars dig Maria, men du får ta igen det på nyår!!! vad kul att Linnea o Kim kommer! Jag blir lite avundsjuk men du får krama dem från mig!!

Hoppas d snart blir bra igen! Kommer snart ner så då får vi ses! Hälsa Kristoffer! Kram kram

2008-12-16 @ 16:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0