Jag blir galen när inget fungerar!

Helgen har varit bra. Julbord i lördags och konsert med kören i söndags som gick jätte bra. På söndag är det dax igen i Stiby och det blir den sista för i år. Tråkigt att vi bara har 3 konserter när vi övar 3 månader.

Efter jobbet igår åkte vi till Malmö och köpte julklappar. Är snart klar med alla vilket är skönt. Köpte en skit fin väska på Zara till mig själv som nyss kommit in. Innan vi åkte hem igen åt vi på Jensen´s Böfhus, sjukt gott var det. Ni som inte varit där måste gå dit!

Nu har jag nog hittat glasögon som jag vill ha! Riktigt snygga är dom och kommer från miu miu. Ska tänka på det några dagar och se hur det känns. Riktigt svår är det att bestämma sig!

Ikväll har mamma och jag bakat lussebullar, mys! Är egentligen inte jätte glad för lussebullar men det skoj att baka.

Ahh inget vill fungera just nu. Köpte roter till datorn i helgen så nu kan vi sitta i hela lägenheten och surfa. Det är bara det att man inte kan titta på youtube och andra klipp på nätet och det är väldigt irriterande. Tänkte lägga ut en sjukt fin låt men får vänta med det. 

Nu ska jag titta på söndagens avsnitt av Gossip Girl innan det blir sängen. Det finns inget bättre på tv just nu! Serien blir bara bättre och bättre. Älskar att Blair och Chuck förnekar sin kärlek till varandra. Och Chuck är riktigt het. Han vet verkligen vad han ska säga för att man ska falla för honom. Haha nu låter det som jag fallit och lite har jag väl;)

Sov sött


Kommentarer
Postat av: Kim Zetterlund

àhhh ja e me kàr i chuck!!! hahahahah

2008-12-10 @ 16:05:08
Postat av: Maria

Hahaha det är du och jag älskling;) Vi måste frossa i Gossip Girls avsnitt i jul, jag spelar ju in dom hehe

2008-12-10 @ 23:39:39
URL: http://mariawrahme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0