Nyårsklänning?

Dagen har gått ganska snabbt och jag har faktiskt mått ganska bra under dagen vilket jag inte trodde när jag klev upp i morse. Gud vad skönt det var att duscha, man känner sig så skabbig när man är sjuk! Man mår ju alltid bättre under dagen än på morgonen och kvällen.

Tydligen är det inte så farligt att dricka alkohol när man går på penicillin. Självklart ska jag inte dricka mängder men det känns nice att kunna ta ett glas vin och dricka några cider utan att det är "farligt". Tack söta Anna för informationen:)

Imorgon är det fredag och det är skönt. På lördag ska jag ha en försenad födelsedagfest / julfest:) Har mycket att fixa på lördag inför kvällen men det är bara roligt.

Igår hittade jag denna



på Stylebystars och tänkte ha den på nyår. Visst är den fin! Hoppas den passar! 

Nu ska jag snart lägga mig och läsa lite innan jag somnar.

Godnatt
Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0