Dagens låt

 

Hur bra är inte denna låten? Sjukt bra! Förra helgen när jag var i Lund hos Carro så spelade vi den många många gånger.

Nu är jag äntligen förkyld, hur man nu kan gå och längta tills man blir det?! Jo för så länge som jag gått och känt att jag har nått i kroppen har varit så himla drygt och påfrestande. Nu kan jag bara bli friskare i med förkylningen.  

Igår mådde jag inte alls bra, så jag jobbade bara på apoteket det blev inget ICA på eftermiddagen och skönt var det. Det var så härligt att bara vara hemma vila och titta på massa avsnitt från Gossip Girl. Gud vad bra den serien är alltså! Ni som inte följer den missar verkligen något måste jag säga! 

Nu blir det snart mys med Idol och godis. Imorgon jobb igen. Blir nog en lugn helg så jag kan bli frisk.  

Har sett världens finaste skinnjacka i en tidning som jag vill ha! Hoppas nu den är lika snygg i verkligheten. Och jag som inte borde shoppa mer denna månaden!! Måste spara pengar, för vi ska utomlands igen i februari:) Nice eller vad? Denna gången blir det Teneriffa. Ja det är värsta svenne ställe men blir man bjuden så blir man:) Ska faktiskt bli riktigt kul att åka dit. 
 
Ha en mysig fredagskväll.  

Kommentarer
Postat av: Kristian Andersson

Ny design på bloggen nu. Snygg attans äre!!

2008-11-08 @ 10:48:01
URL: http://laasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0