Jag längtar till julen...

För:
Jag ska ha julfest och en samtidigt en mycket försenad födelsedagsfest
Kim och Linnea kommer hem och firar jul
Vi har konserter med kören i kyrkan
Man julpyntar och gör julgodis
Man köper julklappar
Man får julklappar
Jag älskar julen, det finns inget mysigare!

Gör så att veckorna till jul går fort. Tack.

Idag är jag sjukt trött och slö och vill bara ligga i soffan och kränga mitt Marabou mint krokant choklad som bara ligger och väntar på mig, men samtidigt är det bara onsdag och inget godis på vardagarna men jag ska nog fuska ikväll. Kanske

Nu ska jag laga mat. Spagetti och köttfärssås. Mmmm


Kommentarer
Postat av: Kim Zetterlund

jajajaja ja håller me..ska bli så mysigt att komma hem lite tidigare o hjälpa till me allt julmys o pynt..det är ju de som gör julen! ge mig lussekatter glögg och julmust nu! puss

2008-11-12 @ 19:40:23
Postat av: mie

Checka in den här sidan, www.gratismode.se/?c=1406, du kan samla ihop till ett presentkort i 60 utvalda butiker, till exempel JC, H&M Åhlens, Intersport, IKEA och flera andra. Blir du medlem via den här länken får du 50 gratis poäng, perfekt va? www.gratismode.se/?c=1406



Du vet la om att du kan tjäna pengar på din blogg på världens lättaste sätt? Gå in här för att läsa mer: http://memie.blogg.se/2008/october/tjana-pengar-pa-din-blogg-1.html

2008-11-12 @ 19:48:11
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Hanne :)

Gahh . jag kmr inte klara en jul till utan er .. Jag blir så avis på alla som pratar om hur mysigt det ska bli vid julen när man pyntar o pysslar.. Förra året var ingen bra julafton och detta året kommer det inte heller kännas som en rikitg men år 2009 ska jag inte fira en sekund utan er det är ni som gör det till en riktig jul . saknar er till tuusen <333

2008-11-12 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0