Söndag

Igår var det deppigt. Idag är det lite bättre. Fast nu har jag sjukt ont i magen, det började igår och idag kände jag paniken komma när jag satt i bilen på väg mot Lund. Och nej det kan inte vara är en gång i månaden ont det känner jag igen! Jag som är värsta hypokondriker tror att det är blindtarmen fast då hade man nog haft sjukt ont... det är i alla fall jätte otäckt och blir det inte bättre får jag nog gå till doktorn. Usch.    

Idag har vi varit på Nova och IKEA. Och jag som skulle njuta och gå runt i lugn och ro på IKEA, det kunde jag fet glömma! Där var sjukt mycket folk och det var jätte drygt så vi orkade inte gå igenom hela. Fick det vi skulle ha + lite till, som vanligt handlar man alltid mer än man ska ha när man är där. På Nova köpte jag 2 tröjor, örhänge och detta:

  
Ett Singstar med bara Abba låtar, sjukt kul! När kommer ni och sjunger tjejer?;)   

Nu blir det snart pizza framför Ensam Mamma söker. Hoppas veckan går fort. Är ledig hela helgen och det känns som det var sjukt längesedan jag var ledig en hel helg. Skönt som bara den ska det bli. Om 2 veckor idag får man börja julpynta, mys!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag VISSTE att du skulle köpa ABBA-skivan hehe ! ;) Hoppas allt är bra!! Kram

2008-11-16 @ 19:50:57
Postat av: Maria

Hehe:)

2008-11-16 @ 20:00:18
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Hanne :)

maria . du vet vad som gäller när ni kommer va ?;) hhhah <333

2008-11-16 @ 22:47:56
Postat av: Anna

Alltså jag vill sjunga den!

2008-11-17 @ 14:16:17
Postat av: Anonym

jag kommer sjunga som en galning den 20e;)

2008-11-20 @ 17:19:57
Postat av: nina

jag sjunger gärna!! men ni håller nog kanske inte med.... hahahaha!

2008-11-23 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0