Lite om i lördags

Är riktigt röd i halsen och har ganska ont så nu väntar jag bara på att förkylningen ska bryta ut. Fast det lär den inte göra har ju gått och varit lite små krasslig några veckor nu och det är drygt! Det var en pina att gå upp ur den varma sängen i morse, kände mig inte alls kry! Har varit jätte trött på jobbet idag också! Dom senaste nätterna har jag drömt så hemska drömmar, det är så läskigt när man vaknar och man tror det man drömt är sant.

I natt avgörs valet i USA och jag hoppas verkligen folket röstar rätt. Om jag hade fått rösta så hade min röst fallit på Barack Obama, det finns inget annat! Så nu håller vi tummarna för att han vinner!

Har helt glömt bort att skriva om i lördags, hade i alla fall grymt skoj i Lund som alltid! Kvällen började hos Lina:


Tv. Helena, Emma, Maria, Carro, Lina, Anna
 
Beställde pizza från Aptiten kan hända att jag redan skrivit det men dom har världens godaste pizzor!

Så här så jag ut:

Paljettbolero: H&M (sjuk gammal)
Linne: Zara
Kjol: Monki
Kuvertväska: Köpt på Mango på Mallorca
Leggins: Lindex
Skor: Zara

Ser ni förresten hur blont mitt hår är nu;) Jag gillar det verkligen! När man alltid varit brunett är det kul med förändring. Halv 12 blev det Tegnérs och jag tycker stället är grymt fint men varför spelas det så dålig musik där? 


Lina & jag på Tengan

 
Sjukt härlig bild på Carro


Kommentarer
Postat av: Kristian Andersson

har du blitt blond??

2008-11-04 @ 23:56:16
URL: http://laasen.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är alltid lika roligt när du är på besök =D Vi kan byta lite bilder sen om du vill..?

2008-11-05 @ 00:16:34
Postat av: Michaela

Vet inte om jag skickat länken innan:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=142492



Bli gärna medlem,jättelätt och samla ihop poäng till presentkort!De enda du behöver göra är at värva en massa vänner!!

Hoppas allt är bra annars??

Kram!

2008-11-05 @ 09:38:28
URL: http://micmoc.blogg.se/
Postat av: Hanne :)

Håret va skitsnyggt :) du e väldigt sööt . Vet du om de !?<3333

2008-11-05 @ 16:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0