Snö

Vad lycklig jag blev igår när jag vaknade och tittade ut. Det snöade! Älskar snö och när det är kallt och solen skiner. Så skönt det är att vara ledig idag och i helgen! Får passa på att vila upp sig denna helgen inför dom kommande helgerna. Har inte haft så fullspäckat schema på väldigt länge och jag gillar det! Älskar ju när det händer saker!
 
Nu på fredag ska vi till Karlskrona ska se Lena PH och Orup sedan sover vi över hos kusinerna. Helgen efter är det julbord på lördag och vår konsert i s-hamns kyrkan på söndagen den 7:e, kom och titta det är sååå mysigt! Helgen den 13:e blir det först jobb på lördagen sedan ska vi till Kristoffers pappa i Varberg och fira lite jul och på söndagen den 14:e är det konsert igen i Stiby kyrka kl.18. Och helgen efter det den 20:e har jag min fest! Och sedan är det jul på riktigt! Mys! Undrar när jag ska hinna komma iväg och köpa julklappar? Får försöka titta lite i Karlskrona nästa helg.  

Ikväll ska vi äta i Ystad med Jon & Caroline och sedan blir det bowling. 

Nu väntar duschen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0