Söndagar kan vara bra

Vilken bra dag det har varit idag! Tänk att söndagar kan vara bra ibland. Anna har gjort blonda slingor (igen) så nu är jag såå himla nöjd så det finns inte:) Tack vännen du är bäst! 

När Anna hade gått putsade vi fönsterna i tv rummet, det behövdes verkligen kan jag säga! Skäms nu efteråt hur dom såg ut innan! Tur Anna sa att Gunni (Annas mamma) tyckte dom var skitiga så vi fick tummarna ur r*ven, fast vi hade faktiskt tänkt och göra det innan man sätter upp advents stjärnan vilket blir på torsdag, jag längtar! Ja det är lite för tidigt men vi är ju inte hemma i helgen. Fick mail av pappa idag och han hade varit i Malmö och sett Lena & Orup förra veckan och han tyckte konserten var jätte bra! Ska bli jätte kul att se den! 

Bowlingen igår gick jätte dåligt jag sög verkligen! Och jag hatar det! Jag är en vinnarskalle tro det eller ej och jag var så sur efteråt och det gick ut över dom andra, sorry! Hade en mysig kväll i alla fall där vi bland annat pratade om att skaffa hund och så fall vilken hudras man skulle kunna tänka sig. Jag vill ju ha en Yorkshire Terrier som Daphne Leóns Milton har ni sett nått sötare? Vill ha!!


 
Nu är jag sjukt hungrig så jag hoppas maten är klar snart. Kristoffer gör ju nästan alltid maten och alltid när jag jobbar sent så är den alltid klar när jag kommer hem. Fy vad bra jag har det! Det känns inte jätte bra att han alltid lagar maten, fast samtidigt gör jag något annat. Så det jämnar nog ut sig.

Hoppas ni haft en mysig helg!  

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Blev dom stekta bullarna goda? Mohahaha!! =)

2008-11-24 @ 19:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0