Fredag och det betyder helg

Så härligt med fredag. Ska snart iväg och jobba men dock inte så länge. Ikväll kommer my darling Kim! Hoppas hon har tid att träffa mig en stund ikväll och ta en drink eller två.

I natt drömde jag nått härligt. Att jag var med i tv serien O.C, knäppt man drömmer ibland. Kommer dock inte ihåg vad jag gjorde där? Men varmt och skönt var det i alla fall. När min kusin Hanne konfirmerades i våras så sjöng hennes grupp en låt i kyrkan och jag kunde inte hålla tårarna borta (tro det eller ej men jag kan vara rätt blödig ibland) Här är den. Enjoy!

  

Kommentarer
Postat av: Hanne

grät du när jag sjöng ?? nee söte <3f'n vad jag saknar er .. kunde hoppats att vi kunde ses liet oftare <3 saknar er till tusen

2008-10-11 @ 15:22:32
Postat av: Maria

Ja jag sa det till dig sen men du hade nog annat att tänka på då;) Vi saknar dig också!! Hoppas vi kan träffas innan Lena & Orup det känns en evighet till dess ju:( Puss!

2008-10-11 @ 17:00:37
URL: http://mariawrahme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0