Gårdagen

Festen blev lyckad jag mår hur bra som helst idag, vilket är lite konstigt för jag hällde i mig ganska mycket igår både cider och snaps.  

Så här såg jag ut igår:

Spets tröja: Gina Tricot 
Klocka: Guldfynd
Kjol: Monki (man ser inte riktigt den fina rosetten)
Leggins: Lindex
Skor: Zara

Efter igår så fattar jag inte hur jag kunde tveka på skorna i somras, dom är ju jätte lätta att gå i. Faktiskt dom skönaste högklackade jag någonsin gått i. Nu kommer det fram. Jag bangade för jag inte trodde jag kunde gå i dom...

Nu blir det mys framför tvn, det som att jag inte gör någon annat än det just nu. Känner jag mig otroligt slapp för tillfälligt. Jag vill träna mer och gå ner i vikt. Det är så tråkigt att det bara finns ett gympa pass som jag tycker är roligt annars hade jag tränat mer kan jag säga. Spinning är det tråkigaste jag vet och jag vill inte bygga mer muskler så styrketräning är inget för mig. Hade velat börja rida igen. Jag saknar ridningen jätte mycket. Och hästarna. Finns inget vackrare än hästar! Min dröm är att ha häst någongång i framtiden. 
 
Nu är klockan kvart över 5 och det är redan mörkt ute. Längtar till december månad då det lyser upp lite i mörkret.


Kommentarer
Postat av: Kristian Andersson

Du behöver inte bygga muskler bara för du styrketränar juh... :S

2008-10-26 @ 18:10:14
URL: http://laasen.blogg.se/
Postat av: Michaela

Lyckos dig som inte vakna upp bakfull även om du hade druckit lite =)

2008-10-27 @ 19:28:45
URL: http://micmoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0