Här händer det grejer

Det hände en rolig/positiv sak igår men orkar inte dra det nu, för imorgon är det jobb kl.10 och jag måste i säng nu om jag ska vara hyfsat utvilad tills imorgon, vilket jag antagligen inte kommer att vara för vi har en dryge katt här hemma som heter Lasse som är AS dryg på nätterna och framför allt på morgonen när Kristoffer går upp så mjauar Lasse så jag vaknar!! Ahh jag blir tokig snart vad är det med honom? Vad är fel? Han har inte varit dryg på jätte jätte länge och så börjar han nu igen! Varför!? Vi ger ju honom all kärlek han kan få! Behöver han mer kanske? Ibland känns det som att vi har en liten bebis här hemma särskilt när han väcker oss på natten... Just nu vill jag bara att han skulle kunde prata och säga vad det är som är fel.... suck


Världens sötaste Lasse 2005

Sov sött.

Saknar en del av vännerna som bor för långt borta... Jag vill ha er nära mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0