Höstmys

 

Tycker denna låten är rätt så passande. Fy vilket väder vi har! Och den är ju så sjukt bra också, jag kommer nog aldrig tröttna på den. När vädret är så dåligt får man en bra anledning att ligga i soffan och titta på film och kränga massa gott. Har köpt världens godaste glass Ben & Jerry´s som jag ska kränga ikväll. Ni som inte har provat denna underbara glass gör det! Ni kommer inte bli besviken jag lovar:) 



Ikväll börjar Gossip Girl igen:) I veckan blir det massa jobb och till helgen kommer Kim hem en snabbis åhh vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ben&Jerry is tha shit!

Jag älskar också den glassen,därför ser jag ut som jag gör =) Hehe..

Men half baked har jag faktiskt aldrig smakat!

Sköt om dej!Kramkram

2008-10-08 @ 13:32:08
URL: http://micmoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0