Jag vet att jag rå dissat det men....

....jag kan inte låta bli att lägga in en dagens outfit bild.

Så här såg jag ut igår kväll: 

Ring: KumKum (födelsedagspresent av Kristoffer som han hittade på nätet de ni;)  
Halsduk: H&M
Pälsväst: Zara (köpt i Kph förra sommaren)
Skinnjacka: H&M
Tröja: Zara
Jeans: Gina Tricot
Stövlar: Novita köpta på Nilson

Känns lite tidigt att börja med vinterjacka nu så jag kom på den smarta idén att ha pälsvästen över skinnjackan och visst blev det snyggt, och det värmer skönt kan jag säga!


Gillar mina ögon på denna bilden, dom ser lite grönblåa ut. 

Nu fixa mig sedan äta kycklingwok och kl.18 ska jag fika med Kim & Malin och säga hejdå till Kim som åker tillbaka till Italien imorgon:(

Kommentarer
Postat av: Hanne :)

Alltid lika snygg <3

2008-10-12 @ 19:06:17
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack! Det ska du säga:)Du vet väl att varje gång du ger kommentarer så står min bloggadress under? Du får också skaffa en blogg;) Puss bästa kusin!

2008-10-12 @ 20:31:22
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: pewe

Hej Maria! GULLIG BLOGG!



SEGLA LUGNT

PETER

2008-10-13 @ 00:01:57
Postat av: Kim Zetterlund

ja älskling, jag tycker de var supersmart och fint :-) väldigt söta bilder! saknar dig redan! känns bajs att redan åka imorgon puss

2008-10-13 @ 00:20:59
Postat av: Lupum

haha jag dööör

2008-10-15 @ 11:31:41
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Linnea

Super fin Maria.. har alltid gillat lager på lager.. det ger persolighet till sin stil:-) hoppas allt e bra saknar dej!

2008-10-16 @ 13:18:39
Postat av: marcus ( muggen )

Du måste uppdatera din blogg oftare så jag kan se vad du gör om dagarna = )

2008-10-16 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0