Lite lyckorus just nu

Jag är såå glad för att det är helg och jag är ledig! På måndag börjar en jobbig arbetsvecka då jag jobbar jag mån-lördag. Och så kommer det se ut varannan vecka framöver, beror på hur länge jag har jobb på Apoteket vill säga. Veckan har varit bra förutom att jag nyser hela tiden och känner mig lite halv krasslig så det har inte blivit någon träning (lite ångest) varför kan jag bara inte bli förkyld på riktigt istället! Fast Inte nästa vecka för på lördag ska jag till Lund då vi tjejer ska ut och festa satan åhh så skoj det ska bli, längtar! men veckan efter det går det bra.

Imorgon kväll ska vi på Skillinge IF fest och jag kommer vara sååå snygg i mina nya skor!! I somras när farbror fyllde 50 och vi var i Köpenhamn så hittade jag skit snygga skor på Zara som jag föll för direkt. Provade men kände att nja...det kändes inte helt 100 och när det känns så, ska man inte handla för handlandets skull bra av mig där eller hur? Tänkte att dom finns säkert på Zara i Malmö om jag ångrar mig. Så det blev inget köp. Men på senare tid har dessa skor förföljt mig lite, jag tyckte ju dom var sjukligt snygga så nu idag när jag var i Malmö så fanns dom och jag slog till utan att blinka! 

Varför gör shopping en glad? Man kan ha en dålig dag och så hittar jag något snyggt och pang så blir man glad! Det är farligt kan jag säga. Jag är en nog sann shopaholic (om mamma får säga sitt) och jag får ofta panik om jag inte hittar nått att ha på mig fast än hela garderoben är full av kläder. Jag måste verkligen sortera den någon dag och lämna in lite på secondhand. Eller så finns det säker någon kusin som bor i Karlskrona som vill ha lite gammalt skit haha;) 

Idag drack jag julmust på tåget hem, älskar det och hade önskat att det funnits året om! Fast då hade det nog inte varit lika gott...
 
Ikväll sjöng Idolerna Abba låtar och här är en av dom bästa Abba låtarna. Johan Palms verision av låten fick mig att få ont i magen usch vad falsk, när ska alla fjortis tjejerna inse att killen inte kan sjunga? Idol går väl ut på att man ska kunna sjunga? Eller? Jag är faktiskt lite trött på honom, ut med honom NU tack! I alla fall här har ni den: Världens bästa text dessutom!
 


Kommentarer
Postat av: Lina

Oh..jag vill ju se skorna!! Och ja... Ut med lillskiten NUUUU haha.

2008-10-25 @ 10:49:44
Postat av: Hanne :)

Neej itne second hand :) jaag kan ärva XD haha nej men seriöst säg till när jag ska hämta så kmr jag ;) passar ju bra till lena och orup:P hehe <33

2008-10-26 @ 13:09:41
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Maria

Hanne:Du får se när vi kommer;)Puss!

2008-10-26 @ 14:53:11
URL: http://mariawrahme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0