Det går bra nu

Vi tog det lugnt igår kväll, passade Molly och det gick jätte bra. Hon är världens sötaste! Känner mig slö, hängig idag och nyser hela tiden. Får verkligen inte bli sjuk nu. Det är liksom inte läge för det. För: Jag har fått mer jobb! Tills vidare i alla fall. På Apoteket av alla ställen. Dom ringde i torsdags och i fredags var min första arbetsdag. Och nej jag kommer inte hjälpa kunder med vilka tabletter dom ska ta för sina åkommor det har jag ingen utbildning till. Mina arbetsuppgifter är att packa upp varor. Låter kanske sjukt tråkigt men det var faktiskt skoj att stå och pilla med saker och lägga dom fint och på rätt plats och det sköna är att man kan ta det i sin egen takt någon som passar mig utmärkt då jag är ganska nogrann av mig. Yes jag är Jungfru. Och för att inte tala om stämingen den var väldigt avslappnad och mysig och mina arbetskamrater verkar väldigt goa och rara. Det negativa är att jag jobbar 4 timmar varje dag ibland mer eller mindre det beror på hur snabb jag är. Hade varit mycket bättre om jag jobbade fler timmar per dag då hade jag kunnat vara ledig någon dag i veckan och kanske kunnat jobba på mina andra ställen också. Och för att inte tala om min fina vita apoteksrock jag har på mig haha ser hel dum ut i den! Får se hur jag tycker om jobbet om några veckor men just nu känns det bra och det är skönt! 
 
Tack söta brossan för att du fixade jobbet till mig!

Ikväll ska jag baka äppelpaj och det blir mys framför Gossip Girl och Ensam Mamma söker. Jag älskar verkligen datingsprogram. Min favorit i årets Bonde söker fru är gay hästbonden Peter Gustafson gud vilken snygging! Och kan det bli bättre när killar håller på med hästar, skulle inte tro det!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Grattis till ditt nya jobb Maria!

Ett jobb är bättre än inget jobb =)

2008-10-19 @ 22:27:34
URL: http://micmoc.blogg.se/
Postat av: carro

va kul att du fått mer jobb vännen! grattis! saknar dig!

2008-10-19 @ 22:54:45
Postat av: Linnea

Kul att du fatt jobb!!!

2008-10-20 @ 14:43:00
Postat av: nina

Hej gumman!

Härligt med jobbet! :) Kul att göra nåt nytt!

Hur är det annars? Det lutar nog mot Bar a bar på lördag... :) Vad är dina planer? Kramar

2008-10-20 @ 16:35:53
Postat av: Maria

Tack alla:) Just nu känns det super bra och roligt!

Nina: Jag har svarat på facebook så gå in och läs NUU;)

2008-10-20 @ 23:09:48
URL: http://mariawrahme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0