Är ledig idag....

Är ledig idag och har inte gjort ett dugg, skönt ibland. Fast nu börjar jag bli lite rastlös så jag ska nog ta en promenad om ett tag. Eller så väntar jag tills Kristoffer kommer hem så kan vi ta en promenad tillsammans om jag nu får med mig honom. Man sover mycket bättre också om man rör på sig har jag märkt. På måndagskvällarna efter station medel gympa passet är jag helt slut och somnar bra. I och med att jag ibland inte börjar jobba förrens på eftermiddagen så sitter jag uppe halva natten och sover länge dagen efter. Jag mår inte alls bra av det har jag märkt.

Dagens låt får mig att tänka tillbaka på när vi var på en karaoke bar på Mallorca. Där var det en kille som sjöng denna låten (en av Robbie Williams bästa måste jag säga!) och han gjorde det faktiskt jätte bra. Jag kunde som vanlig inte låta bli att sjunga med och tydligen såg han det och kom fram med micken och ville jag skulle sjunga! Vågade inte (jag vet mes!) och kan ångra mig lite nu i efterhand. Jag vet ju att jag kan sjunga, kanske inte så fint som jag hade velat som tex Celine Dion men jag tror ändå inte att det hade låtit förjävligt. Varför kan man bara inte våga mer i livet?


Kommentarer
Postat av: Hanne :)

vad heter låten ??:)

2008-10-07 @ 19:07:54
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Maria

Robbie Williams - Angels

2008-10-07 @ 22:39:49
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Kim Zetterlund

du när jag kommer hem igen måste vi leta upp ett karokeställe nånstans, jag har alltid velat gå (inte för att jag vet om jag vågat sjunga men haha) de hade varit skitkul jag vet ju att du hade gjort de galant :-) puss

2008-10-13 @ 00:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0