Folk vill ta tillbaka, men vägrar att ge

Just nu har jag en favorit i Idol. Kevin!! Hoppas han tar hem hela skiten!

Egentligen är jag as trött och jag har inte tid för att sitta här men känner att jag måste skriva av mig lite. För just nu är jag så trött, besviken och ledsen på vissa saker så jag spyr! Är trött på människor som bara tänker på sig själva som inte kan hjälpa andra som sitter i nöd. Är trött på snåla människor som gör allt för att det gynna en själv och bryr sig inte om andra. Jag tycker själv att jag är omtänksam som person och jag gillar att vara det. Jag vill ofta att människor omkring mig ska må bra för när dom mår bra så mår jag bra. Och jag fixar och ordnar saker för jag älskar när det händer nått och vissa står bara bredvid och tittar på... Men vad får man tillbaka? Inget! Varför ska jag vara den som tänker på andra? Varför ska jag vara den som alltid är så snäll och ger och ger men får inget tillbaka. Timbuktu är bra på texter han...



Nu packa sen måste jag sova. Imorgon tar jag bussen till Lund kl 12, ska bli såå kul!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Heej ! Det känns som om jag kommenterar alltdu skriver . men du e inte ensam om att tycka så. :( Jag e såå trött på alla som håller på så. Varför kan man inte bara va lite omtänksam. Saknar dejj mkt ska du veta. <33 jag önskar att vi kunde träffas lite oftare. Men det är som det e ' Ha det Bääst Pusspuss<33

2008-11-02 @ 18:00:27
Postat av: Maria

Kommentera på Hanne det är alltid kul att läsa dina kommentarer:)Sluta inte med dom! Åhh saknar dig mycket också! Det önskar jag med att vi hade träffats oftare! Ni är så fina och härliga hela bunten! Längtar såå tills Lena och Orup!! Hoppas du vet att du alltid är välkommen hit när du vill! Puss bästa kusinen!

2008-11-02 @ 21:26:45
URL: http://mariawrahme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0