En lördag

Har sovit bättre i natt och vaknade ganska utvilad idag. Yes! Var på Lindex i förmiddags (finns ju inget annat här suck) och hittade bland annat denna söta lite Gossip girl inspirerande blusen så jag slog till direkt.

Har dock inte provat den ännu så den är kanske inte alls lika fin på, det återstår att se. Gossip girl är så himla bra och Serena och gänget har så sjukt snygga kläder i varje avsnitt så jag dör!! Och killarna är riktigt heta, till och med Chuck hehe. Enligt reklamen på tv så ska nya avsnitt börja gå denna vecka som kommer men jag kan inte hitta vilken dag. Är det någon som vet? 

Efter shoppingen så blev det derby Simrishamn - Skillinge som slutade 3-3. Ikväll är jag ensam hemma och ska nog passa på att inviga Sex and the city boxen som jag fick i födelsedagspresent:) Sex and the city är faktiskt inte bara för tjejer, tänk om våra killar sett serien då hade dom nog lärt sig ett och annat tror inte ni det;) Har dukat upp med Coca Cola och massor med lösgodis så kvällen och natten är räddad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0