19/9

Ahh vad jag hatar att stressa och ändå gör jag nästan alltid det! Som tex nu. Ska på kalas hos Kjell i gas kl. 6 och innan dess ska jag ha hunnit packa det mesta inför Lund imorgon så jag slipper packa allt innan jag somnar kväll + att jag måste fixa till mig lite inför kvällen. Mammas särbo Kjell fylller 60 år idag och det ska vi bland annat fira med god mat från Fiskimpex! 

Åker som sagt till Lund imorgon då det vankas födelsedagsfest/inflyttningsfest hos tvillingarna Bergman. Ska bli sjukt kul:) Innan festen på kvällen ska jag hinna med en shopping runda fast det lär nog bli en sväng till Nova på söndag också om jag får bestämma;) Behöver höst skor och det är verkligen inte det lättaste att hitta. Vet verkligen inte alls vad jag vill ha för skor. Stövlar har jag ju redan. Neej nu måste jag sätta fart... Jag har verkligen inte tid att sitta här nu!!

Här har ni låten (som är sjukt bra så säg inget annat;) som oftast spelas på våra förfester Party all night long...:)

Ha en sjukt rolig helg! Det ska jag ha:)


Kommentarer
Postat av: Carro

ska bli sjukt kul imorn wihoo

2008-09-19 @ 18:16:26
Postat av: Lina

Den är BÄST! =D

2008-09-19 @ 19:20:07
Postat av: Michaela

Ha de så skoj i Lund,själv ska jag ta de väldigt väldigt lugnt ikväll!!=S

2008-09-20 @ 15:26:20
URL: http://micmoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0