Bäst just nu

Är ledig i helgen och det är riktigt skönt men ingen verkar ha tid för mig:( Fast och andra sidan så trivs jag ganska bra själv. Jag kan tycka det är super mysigt att bara vara själv. Fast just nu vill jag inte vara själv. Några timmar går väl bra men inte längre än så. Shopping är bäst när man är själv. Man slipper ta hänsyn till var den andre vill gå och kan bara tänka på sig själv.

Visst är det typiskt att när man är ledig så händer det nada och sen när man ska jobba då händer allt på samma gång! Nej nu ska jag snart sova. Har inte sovit nått vidare i natt och det känns kan jag säga! Hela dagen har jag gått runt och varit trött. Har gjort massa tabbar som jag inte hade gjort annars. Vissa blir kinkiga när dom inte får mat, jag blir kinkig när jag inte får sova ordentligt! Har haft en återkommande dröm den senaste tiden. Jag tror den vill säga mig nått som jag inte riktigt vill inse...


Av alla 16 som gått vidare i årets Idol så har jag min favorit. Hur kan man sjunga så här? Så sjukt bra. Jag får rysningar.



Kommentarer
Postat av: Hanne

Åhh min favorit med :9 jag lyssnar på have a heart 24/7. Kom hit om du vill om du oorkar det är alltidn kul att hadej här ! saknar deej ''/ <3

2008-09-27 @ 13:59:12
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: nina

Hej vännen!

Vet du varför jag inte hade tid med en träff nu ihelgen?... För att jag precis kommit hem med en kiiiiiiiiise!!! Hon är grymt vacker.. Och ikväll ska bara vi två vara hemma o mysa o vänja oss vid varandra :)

2008-09-27 @ 18:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0