Gynning och annat

Hon är snygg, smart, vacker, galen, underbar... Listan kan göras lång. Kvinna jag talar om heter Carolina Gynning.  

Nu när vi var på Mallorca så lyssnade jag på hennes första bok "Ego Girl". Fick den som bok i julklapp 2005 när den släpptes, men har inte hunnit läsa ut den. Fick i alla fall tag på den som ljudbok innan vi skulle åka och lyckan var total. Hon har varit med om väldigt mycket kan jag säga. Så om ni gillar Carolina Gynning så läs den!!  

Carolina Gynnings blogg har nu flyttats över till Stureplan.se. I intervjun på hemsidan säger hon bland annat att hon inte kommer att lägga in "dagens outfit" för att hon tycker det är helt ointressant, jag håller verkligen med henne. Ok om man är modebloggare och tex heter Elin Kling. Fast man ska aldrig säga aldrig, vem vet snart kanske jag också börjar lägga in "dagens outfit" som många andra. Hon sa också att hon vill bli "störst" fast hon tror det blir svårt att gå om Blondinbella. Jag hoppas verkligen hon gör det!! Det hade varit sjukt roligt!  


Carolina i ny härlig hårfärg. Säg mig vad denna kvinna inte haft för hårfärg eller frisyr. Hon passar f*n i allt! Fast om jag får välja så tycker jag att hon passar bäst i en blond page.  

Har ni förresten sett Victoria Beckhams nya korta pojkfrisyr? Usch säger jag bara! Hon ser inte riktigt klok ut. Hon kunde i alla fall låta bli att färga det mörkt. Hoppas hon låter håret växa ut till page igen.

På tal om hår så har jag ångest över vad jag ska göra med mitt eget. Tror jag ska låta det växa ut till en längre page.... fast samtidigt så trivs jag jätte bra i den längden jag har nu... ahhh. Hjälp mig:)

Imorgon blir det jobb sedan ska vi förhoppningsvis köra till Karlskrona och till kusinerna för att fira Maja som blir på 11 år på måndag. Älskar Karlskrona (skärgårdsstaden) Mysigare stad får man leta efter. 

Ser på statistiken och det sjukt kul vad jag ser där, och det hade varit ännu roligare med lite kommentarer från er. Helst snälla då så klart:)

Nu sova. Sov gott och dröm sött.

Kommentarer
Postat av: Carro

Behåll ditt hår! Du är verkligen sjukt snygg i det! Förstår att du kanske vill förnya det men då är det bättre om du färgar det=)

2008-09-13 @ 09:07:55
Postat av: Maria

Tack vännen:)

2008-09-13 @ 10:48:48
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: hanne

längtar tills ni kommer :) <3

2008-09-13 @ 16:28:49
Postat av: O.C

Smart?

Gynning smart?

Tillåt mig att skratta ett tag...!

2008-09-13 @ 19:08:29
Postat av: Maria

Till dig O.C vågar du inte skriva vad du heter? För och efternamn. Och ja jag tycker hon är smart.

2008-09-14 @ 00:34:11
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: O.C

varför skulle jag inte våga skriva mitt namn? det var det dummaste, att jag inte skulle våga.

jo då hon är en mycket intelligent kvinna, hahaha!



/Oliver Cabrera

2008-09-14 @ 12:16:40
Postat av: Maria

Kul att du vågade! Det för stå för dig att du inte tycker hon är smart. Tråkigt bara att du ska kommentera det här i min blogg.

2008-09-14 @ 12:45:50
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: nina

Maria vet du vad?

Hon har en bror som är så SJUKT snygg så du anar inte.... Helt sanslöst jättesnygg! Och visst ser hon helt okej hon också... haha (mer än okej!)

2008-09-15 @ 13:38:51
Postat av: Hanne

Det är jättekul att läsa din blogg skriv mer :) om du har tid o lust ! hehe sakanr er redan kraaam <3

2008-09-16 @ 18:29:00
URL: http://mariawrahme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0