Lund

Gud vad jag är dålig på att blogga. Har verkligen inte känt för det och då kan man lika bra låta bli. Eller hur?

Det blev en sjukt rolig helg. Åkte in till Lund kl.12 i lördags med Lina och hennes föräldrar där vi shoppade och fikade. Allt jag handlade var dock jätte snygga kuddar till vår soffa. Hittade lite annat också men tänkte att jag skulle spara mig till söndagen på Nova. Kl.4 var jag hos Carro och vi fixade oss och pratade om allt som hänt den senaste tiden, hon har ju inte varit hemma så mycket i sommar så det var såå kul att träffa henne igen! Halv 7 kom Kristoffer och vi åkte vidare till Lina där vi alla beställde pizza. Världens godaste pizza finns på Aptiten där Lina bor bara så att ni vet! Kl. 8 var det dags att sticka till Anna & Emmas födelsedagsfest/inflyttningsfest. Hade riktigt skoj och dom hade gjort det så fint med god fördrink och massa snacks och snittar. Halv 12 kom taxi bilar och körde oss till Tegnérs. Jag gillar stället på grund av att där är många olika slags stilar och människor men dom spelar verkligen ingen bra musik där, i alla fall inte i lördags. Jag fick in en riktigt bra fylla under kvällen så jag var nöjd med kvällen i alla fall haha.

På söndagen vaknade vi hos Carro vid 1 tiden inte så pigga, fast jag var inte alls bakis så det var riktigt skönt! Åkte till Nova där jag handlade en tröja i spets och leggins i spets + lite annat. Jag älskar verkligen spets modet som är nu, man känner sig så snygg i det och jag har mycket spets hemma i garderoben. Många modebloggare som Elin Kling och Sofi Fahrman säger att spets kommer bli det mest uttjatade i höst. Jag kommer vara den som tjatar ut det var så säker;)

Det var ju egentligen skor jag skulle komma hem med från Nova i söndags men hittade bara 1 par jag skulle kunna tänka mig läs det sista tänka mig... Då betyder det att jag inte skulle köpa dom. Jag brukar ofta känna direkt om jag vill ha nått och tycker det är snyggt, och visst var dom snygga men kanske inte så snygga för de priset. Kan ju hoppas dom finns kvar tills nästa gång om jag nu ångrar mig.

Tänkte avsluta med lite bilder från i lördags.


Söta Emma & Anna på Tegnérs


Jag och Lina. Denna bilden är lite härligt galen. Ibland är det kul att lägga in bilder när man ser helt mongo ut. I alla fall jag på denna bilden då haha

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker vi ser coola ut...inte alls mongo hehe ;) Du får gärna skicka bilderna sen =)

2008-09-24 @ 23:21:30
Postat av: Maria

Haha du ja:) Ja vi kan kanske ha msn date imorgon? så du får bilderna;)

2008-09-24 @ 23:27:43
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: nina

Jag håller med Lina - ni ser coooooooola ut :)

Trist att jag lyckades missa det..

2008-09-25 @ 09:58:31
Postat av: Lina

Yes, jag ser till att va inloggad så är det bara att skicka när du har tid! =)

2008-09-25 @ 14:14:05
Postat av: Hanne

Du har boleron på dej ser jag den är as snygg tur att du köpte den :):) btw ska du inte rensa garderoben snart ;) ehhe skojja med dejj :)<3

2008-09-25 @ 22:16:57
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja visst är den snygg;) Har fått många komplimanger kan du tro, tji för Martina som inte tyckte den var fin hehe. Jo jag borde göra det kom du ner och hjälp mig;)

2008-09-25 @ 23:23:34
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Kristian

haha, du e lika bra som jag på o blogga. ett inlägg i veckan :)



Strosa gärna förbi min, börjar avslöja mina hemligheter i photoshop nu :) Guider till alla :D

Ha de bra, hälsa backe!

2008-09-26 @ 21:43:26
URL: http://laasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0