Tycker att jag varit....

Tycker att jag varit en flitig bloggare den senaste tiden. Har verkligen haft lust att skriva av mig och det känns så himla skönt efteråt. Det känns lite som man lättar sitt hjärta för någon. Idag sov jag jätte länge till kvart över 1. Usch jätte ångest när man vaknar och känner att halva dagen redan gått. Somnade dock inte förrens vid 5 tiden på grund av vissa anledningar. Var lite sugen på att besöka äppelmarknaden i Kivik men det blev inget med det, mitt humör var helt enkelt inte det bästa så jag spenderade dagen i soffan och såg Top Model avsnitt från veckan som gått. Vår inspelningsbara boxer är det bästa vi köpt på länge! Har ifos haft den ett tag men den är verkligen guld värd! Man kan själv bestämma när man vill se vad och kan spela in två saker samtidigt.

Imorgon ska jag träffa dom underbara barnen på dagis igen. Det är lycka för mig. På gymnasiet gick jag Barn och fritid och var 100% säker på att jag skulle bli lärare. Efter gymnasiet jobbade jag två år på en högstadie skola och då förändrades det ganska snabbt vill jag lova. Har nog aldrig mått så dåligt som jag gjorde då när jag jobbade där! Det var hemsk! Killarna i klassen ville ha mitt nummer och många elever hade noll respekt för mig för jag var ju ingen "riktig" lärare fick jag ofta höra. Fast hur hemskt det än var så har jag fått massor av erfarenhet med mig och i alla fall kommit fram till att lärare vill jag inte utbilda mig till. På dagis/förskola är det annorlunda. Barnen är mindre och sötare. Därför trivs jag så bra där.



Sjukt bra låt. Kleerup äger.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: mw

Titiyo min idol :)

2008-09-29 @ 09:41:15
Postat av: Michaela

Jobbar du både på dagis och Brunnsan??

Låten är fucking bra!!

Hoppas allt e bra med dig =)

Pussokram!

2008-10-01 @ 22:00:07
URL: http://micmoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0