Vilken underbar semester ...

Vilken underbar semester vi haft! Har njutit nästan varje sekund! Hade lite ångest igår när vi åkte ifrån hotellet på förmiddagen på väg mot flygplatsen i Palma. Hade lätt kunnat stanna en vecka till. Har haft fint väder hela veckan, vissa dagar lite moln men ändå sol så jag är jätte nöjd. En kväll när vi kom tillbaka till hotellet och klockan var halv 12 på natten så visade termometern på 30 grader, inte illa va? Veckan har mest bestått av sol, bad, ätit och druckit gott och så har jag även hunnit med lite shopping. Sen var det inte hel fel att fira min födelsedag där med sol, bad, god mat och sjukt goda Strawberry Daiquiris;) Har alltid tyckt att spanskan är ett av världens finaste språk och det håller jag fast vid efter att nu ha upplevt det "live"

Mallorca och Alcudia var så himla mysigt och fint och jag rekommenderar verkligen stället Alcudia. Titta in på Facebook om ni vill se bilder från semestern. 
 

Köpte en jätte fin klänning där. Sjukt snygg va?

Imorgon är det måndag och vi är inne i september månad och sommaren är slut så nu är det nya tag som gäller. Har inte tränat på hela sommaren (fete ångest) och det känns verkligen kan jag säga. Och nu på semestern har man verkligen unnat sig massa god saker men från och med imorgon ska här brännas fett! Beach 2009 här kommer jag;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym klänning! Sjukt snygg..

Härligt att höra att veckan har varit så skön som en semester ska vara!

Vi måste ta en fika el nåt snart o prata.. :)

Kraaaaaam Maria! Och tack än en gång för senast!!

2008-09-08 @ 12:58:14
Postat av: Maria

Vem är du som inte skriver ditt namn?:)

2008-09-08 @ 18:17:45
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: nina

hahaha! det glömde jag! det är bara nina... :)

2008-09-09 @ 08:53:58
Postat av: Maria

Jag förstod nästan att det var du hehe:)

2008-09-11 @ 22:06:52
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Michaela

Härlig blogg Maria o fan vilken snygg klänning!!=)

2008-09-18 @ 11:04:38
URL: http://micmoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0