Våren är här!

Som jag skrev innan så tyckte jag att Laila & Tobias showdans i finalen av Let´s Dance förra fredagen, var det finaste jag sett på länge.

Enjoy!



Vädret idag är ju helt f*cking underbart! Och vad har jag gjort idag jo jobbat så klart! Ska jobba hela helgen, fick en extra tid på söndag. Mone Money Money....Tydligen ska det vara fint väder hela helgen, vad roligt för dom som är lediga. *Jag är inte bitter inte alls* haha. Är i alla fall ledig hela påsken och det är jag sjukt glad över! Ska bland annat se Gynnings konstutställning, åka till hbg till pappa, träffa mina underbaraste babs som är hemma över påsken, festa och ha påskfest här på påskafton, till mamma och äta lamm, mmm... och äta sjukt mycket mer god mat och äta påskgodis! Behöver jag säga att jag längtar till nästa helg! Idag handlade en av dom som tagit över Byckarns av mig och jag kunde inte låta bli att fråga hur dom kommer att ha öppet. Rykten går ju att dom inte kommer ha bar på helgerna... Och till min glädje sa han att dom kommer ha öppet till kl.01.00 som vanligt! Hoppas jag hörde rätt nu bara...

För visst är det så att lilla Simrishamn verkligen behöver ett "ute ställe". Staden hade ju f*n gått under annars!

Nu kommer snart sötaste 4:åringen Wilma hit. Ska passa henne några timmar i kväll. Tänkte vi skulle gå ut en runda, tror vi går till biblioteket.  

Bye bye        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0