En härlig dag

Idag har jag haft en riktigt härlig dag! Först jobba som ifos kanske inte var så jätte härlig. Så mycket folk som där var, har jag inte upplevt på länge! Snacka om att man var mör i både huvud och armar efter en sån dag! Efter jobbet fikade jag Kim, Carro och Lina på Österlen Café (gamla PM) Vilken uppfräschning stället har fått! Och dom gör sjuka goda Chai lattes. Me like! Vi planerade bland annat den kommande påskhelgen. Så kul vi ska ha det! 

Efter fikan blev det Systemet och sedan ICA. Nu har jag laddat kylen inför min lilla påskfest på lördag;) Ska bli såå kul!! Och som det ser ut nu blir det bara tjejer:)

När jag kom hem så stod det blommor på bordet i köket. Jag öppnad omslags pappret och såg detta:



Riktigt fina eller hur! Kristoffer och jag har varit tillsammans i 5 år idag 9/4. Tiden har gått så sjukt snabbt. Världens finaste pojkvän har jag.  

Detta är egentligen inte alls min stil men kände för att vara lite rockigare idag. 



Nu blir det raka vägen mot sängen för imorgon sitter jag på tåget 9.23 mot Malmö. Ska möta upp syster för lite shopping. Vid 5 tiden tar vi tåget till Hbg och pappa. 

Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, de var fina! Han är bra snäll den där Backovich ;) Du va jättefin igår så det borde kanske bli din stil hehe =) Ses imorgon!!

2009-04-10 @ 11:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0