Glad Påsk!

Ligger och vilar i soffan. Känner mig så konstig... Har gått och längtat efter denna helgen länge och så ska jag må så här!! Ska försöka sova en stund nu, så får jag verkligen hoppas jag mår bättre sen! Det är ju fest ikväll! Dagen har varit skit mysig. Kl.11 kom Carro och hämtade upp mig, Lina och Kim sedan körde vi mot Ystad och Saltsjöbaden där Carolina Gynning och hennes mamma hade utställning. 

Den första som kommer gående emot oss var hennes pojkvän Mattias Trotzig (som även varit tillsammans med prinsessan Madeleine) Och då anade vi att Carolina var på plats! Och visst hade vi rätt:) Hon var som vanligt skit skit snygg, fast hon såg lite bakis ut hehe. Hon var dock lite för smal tyckte jag. Klart som f*an man ville se henne också inte bara hennes tavlor haha. Och vi hade tur måste jag säga! Hon stack efter en stund med Trotzig. Hennes tavlor hade ju sålt slut efter BARA 1 timme på vernisagen, så man kan förstå att hon kanske inte orkar vara där hela tiden. Efter utställningen körde vi in till stan och jag köpte ett par jeans som jag länge velat ha! Sedan blev det fika på Olof Viktors.

Lite bilder från utställningen kommer imorgon då jag inte orkar lägga in dom nu. Nu vila inför kvällen. Ikväll blir det nog Strandpavljongen om jag får bestämma! Men först förfest här hos mig.
 
Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Glad påsk :) ha en superbra kväll saknar er :D

2009-04-11 @ 18:29:45
URL: http://hannewrahme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0