Helgen

Vilken härlig helg jag haft! Läkarbesöket igår gick bra, det var skönt! Hon hittade inget "fel" på mig på så hon rekommenderade mig att gå till en vanlig doktor. Och det ska jag verkligen göra! Hoppas jag får tag i en bra läkare som tar mina problem på allvar nu.... Efter besöket det stack vi till Malmö. Sa till Kristoffer i bilen att många är nog ute i det fina vädret så vi kommer nog vara ganska ensamma i affärerna! (tänkte inte på att det var löne helg) Det fick jag snabbt äta upp! Det var så mycket folk överallt att till och med en shopaholic som mig fick avsmak för att shoppa. Blev dock 2 par skor, en klänning och en blus + lite annat så lusten kom efter ett tag;) 

Kristoffer handlade som aldrig förr. Ett par jeans, en jacka och en keps. Det blev inte billigt kan jag säga, men han brukar ju inte handla så ofta som mig! Tänkte på en sak igår. Killar har ju inte alls lika mycket att välja mellan när det kommer till shopping! Dom kommer ofta hem med 3 plagg medans vi tjejer kommer hem med 10 plagg och så har vi handlat för samma summa.     

Hann med en snabb date med Linnea igår också. Var på Byckarns där det inte var nått folk alls. Det verkade som många var på Strandpavljongen. Kul att dom kör nattklubb där igen!   


Keps: Polo Ralph Lauren
Jacka: Zara
Jeans: Acne

Kristoffer invigde sina nya kläder idag. Fiiin han blev! Idag har vi varit på söndagsutflykt med svärmor, Alex & Bo och Molly. Började med en fika på Olof Viktors. Älskar verkligen de stället! Dom har så goda bakverk, kakor, mackor m.m Åk dit! Sedan åkte vi till Kåsberga.





Världens sötaste ♥





Avslutade dagen med grillning i Borrby hos Alex & Bo och Molly. En super mysig dag helt enkelt!

Imorgon om jag är ledig vill säga, jag vet ju aldrig det och är såå sjukt trött på detta livet! Så ska jag hälsa på mormor & morfar och så ska jag ligga på deras balkong och pressa hela dagen. Det ska tydligen bli riktigt varmt dom kommande dagarna upp till 23 grader. Nice eller vad?! Dock blir jag lite orolig att det nu blir en väldigt fin och varm vår och så blir sommaren kass, men det ska inte hända! Det ska vara sol hela sommaren det har jag bestämt! 

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var super kul att vi hann träffas en snabbis:-)

2009-04-28 @ 17:13:23
Postat av: Linnea

Det var jag som skrev hehe:-P

2009-04-28 @ 17:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0