När ska jag tröttna?

Tycker fortfarande denna låten (som dock inte är jätte ny) är sjukt bra.

Can't read my, can't read my, No he can't read my poker face....



Idag har jag haft avskedsfika med Kim som åker tillbaka till Italien imorgon. Nu träffas vi kanske inte förrens till sommaren, och det suger! Så jag ska kolla upp biljett till Florens i maj, vill någon joina så säg till;) Usch nu är påskhelgen slut och åter till den trista vardagen. Tur att det går mot rätt håll och sommar! Har haft en sjukt rolig helg tack alla ♥ och citerar Lina det hon skrev i sin blogg: Håller vi oss lika sysselsatta i sommar också så kommer jag vara helt i extas hehe. Jag håller med dig Lina!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill ju till Florens hehe! ;) Och då citerar jag dig haha.. Tack själv. Klart vi ska ha lika skoj i sommar!!

2009-04-14 @ 23:58:04
Postat av: Maria

Jaaa!! Du och Carro måste följa med mig till Floren:)

2009-04-15 @ 00:25:03
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Maria

Florens skulle det vara...

2009-04-15 @ 00:25:42
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Carro

jag vill!!! Men kan inte förrän juni=(

2009-04-15 @ 07:21:09
Postat av: Lina

Jag har en helg ledig i maj hehe..men då kunde ju inte Carro =(

2009-04-15 @ 11:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0