Söndagsmiddag

Om ca 2 timmar kommer världens sötaste Molly till oss!

För idag ska vi ha söndagsmiddag så nu ska vi ner och handla mat. Vi ska laga färsk lax med kokosmjölk och lime, vitlök till detta har vi ris. Min faster Bodil bjöd på detta när vi var hos dom i höstas och det var super gott! Till efterrätt blir det rabarberpaj mmm...

Har haft riktigt ont i magen från och till nu några veckor, så imorgon måste jag till doktorn (för mitt eget bästa!) och jag kommer inte ge mig förren dom har kollat upp mig ordentligt. Orkar inte må så här längre! Hela min vardag rubbas och jag har kommit på mig själv att jag inte vill eller orkar göra saker. Och jag känner inte igen mig själv och jag känner mig så sjukt deprimerad över allt.

ICA nästa.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas det går bra hos doktorn och dom tar tag i det nu! puss

2009-04-19 @ 21:37:13
Postat av: Kim Zetterlund

ja vad bra, var de den egenremissen el i Ystad?hoppas de går bra! puss

2009-04-20 @ 11:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0