Lördagskväll på Storgatan

Det är lördagskväll, snart natt och jag ligger i soffan och äter godis och har det ganska mysigt. Det är bara nått som fattas... En jäkligt bra film. Skulle hyra film en innan men vi sa båda att vi var för trötta för det så det blev ingen. Nu ångrar jag det verkligen! Fast jag lär väl somna snart ändå så trött som jag är. Jag fattar det inte! Jag är så trött hela tiden!  

Timmarna på jobbet idag gick ganska sakta. Det var inte så mycket folk, alla var väl ute i solen som jag också hade varit om jag varit ledig! Efter jobbet åkte jag till Skillinge och tittade på fotboll. Det är så himla mysigt när fotbollen drar igång igen! Då är det verkligen vår! Grillen var tänd och dom flesta satt i bara tröja och tittade! Härligt!

Ikväll har vi grillat ryggbiff. Första grillningen för i år var för några dagar sedan då vi grillade lax. Mmm... Kommer på mig själv just nu, att hur interessant er det för er att jag skriver vad jag äter eller har ätit. Sorry!

När det inte finns nått kul på tv och man som mig surfar rundor på olika shoppingsidor är det ju hur lätt som helst att "bara" klicka och vipps så har man shoppat... det hände mig just nu då jag klickade hem denna lilla söta väskan! Förhoppningsvis är den lika fin i "verkligheten" som på bilden. 

 
Nu har Kristoffer somnat i soffan och jag ska nog kolla lite Gossip Girl avsnitt innan jag ska sova.  
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hanne

väskan va superfiin :) hur gick det med tandkrämen du köpte från blondinbellasblogg ?:) <3 KRAM

2009-04-05 @ 18:48:42
URL: http://hannewrahme.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja visst ser den fin ut:) Hoppas bara den är lika fim i verkligenheten! Jag har inte testat det ännu men jag återkommer!

2009-04-05 @ 21:07:37
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej hej! Hoppas allt är bra! Ska ni till eva på lör?

2009-04-06 @ 17:13:15
Postat av: Maria

Hej Sanna:)Nej det ska vi inte, det är bara Mamma och Kjell som ska dit. Ska du dit?

2009-04-06 @ 18:32:23
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nja är inte jätte sugen men vill ändå för jag kommer inte ens ihåg sist jag träffade farmor å farfar! Dom väljer alltid fel datum! Haha

2009-04-06 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0