Snyggaste männen jag vet

Det blev inget besök hos doktorn igår. Har fått remissen till gyn och ska dit på lördag så jag avvaktar tills dess. Får hoppas dom hittar vad det är som gör ont. Jag tvivlar på det kan jag säga, men jag hoppas verkligen! Så jag slipper denna oron som plågar mig hela tiden.  

Men alltså seriöst, jag fick tid en lördag! Tur det är min lediga lördag. Efter det roliga "besöket" ska vi till Malmö och shoppa. Man behöver något roligt att se framemot efter en sådan sak! Är på jakt efter ett par vardagsskor typ snygga tygskor som jag kan ha när jag jobbar. Kristoffer är på jakt efter en vår jacka. Jag lär ju säkert hitta massa annat förutom skor, så brukar det vara när man behöver något! Om det inte händer nått kul på kvällen så skulle jag vilja stanna kvar i Malmö och gå på bio men vi får se. Fick reda på nu ikväll att Linnea kommer hem imorgon och åker tillbaka på måndag så jag vill ju hinna med att träffa henne!

För ett tag sedan frågade jag Kristoffer om han läser min blogg. Nej blev svartet. Blev lite besviken först men efter ett tag kom jag på att allt jag skriver här vet han ju redan, nästan allt i alla fall. Så nu när jag vet att han inte läser den, tänkte jag lista dom "Snyggaste männen jag vet" Han lär ju inte bli svartsjuk i alla fall hehe. Snacka om att ha många fri kort;) 

David Beckham. Han har ju länge varit min dröm man. Behöver jag beskriva vad jag gillar med honom! Allt;) Han är inte bara sjukt snygg utan dessutom verkar han vara ödmjuk också, och inte att förglömma är han engelsman. Bara det! Mmm...




Jonathan Rhys Meyers är både skådespelare och fotomodell. Bara hans irländska är hot



R.I.P Heath Ledger



Fredrik Ljungberg. Sveriges snyggaste fotbollsspelare!


  
 Måste erkänna att den här bilden på Fredrik har jag länge haft i min börs!



 Nu är jag ap trött så fortsättning följer.....

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha!! Det gäller att passa på ;) Hoppas det går bra på lördag! Kram

2009-04-22 @ 13:02:14
Postat av: denise

Mmm Jonathan Rhys Meyers! MUMMA!! :D

2009-05-02 @ 14:10:15
URL: http://swedishbrunette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0