Fler av dessa dagar, tack!

Förstår inte hur jag kan sitta uppe just nu och framför allt hur jag kan vara pigg. Sov 5 timmar i natt och det är tok för lite för min del. Kim och jag var på festen i Gyllebo liksom många andra, det var trevligt men jag tog det hyfsat lugnt i och med jag skulle jobba idag. Dock har jag ändå varit ap trött hela dagen. Men men man lever bara en gång som man säger. Kristoffer sötaste, ställde upp som taxi och körde oss både dit och hem. 

Hann även med stranden efter jobbet idag så jag är nöjd! Nu var det inte detta jag tänkte skriva om utan jag ska berätta om den mysigaste dagen/kvällen som jag hade i onsdags.

Kl 12 var jag och Kim på plats på spraggehus stranden utanför skillinge. Älskar verkligen stranden där! Eller kanske inte just den stranden som man inte kan skaka av sig och har med sig hem, men allt runt om kring!


Hade en helt fantastisk dag.

På kvällen hade vi picknick med mat från Börje Olsson och drack Rosévin på stranden i Simrishamn. ´






Kim & Snea ♥







Avslutade dagen med dans på strandpav. 

Nu undrar jag....Kim och jag har redan pratat om att köra en favorit i repris på onsdag igen, vilka är på?;) Dock så måste det vara fint väder och helst ganska varmt också för att det ska klaffa. Men än så länge ser det ju bra ut på väder fronten.

Nu sova. Jobb imorgon

Kommentarer
Postat av: Carro

Va bra att ni hade kul i Gyllebo, jag är lite besviken dock att ni inte sov över där=P inte onsdag...då är det ju bio...ta fredag istället=)

2009-08-03 @ 08:14:38
Postat av: Lina

Ja, fredag!

2009-08-03 @ 16:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0